• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 8 مهر 1398
کد مطلب : 81815
+
-

انجام ۱۰۰ عملیات آتش‌نشانی  در یک سال

انجام ۱۰۰ عملیات آتش‌نشانی  در یک سال

شهردار مرکز دشتی با بیان این‌که زمان رسیدگی به حادثه در این شهرستان ۴ دقیقه است گفت: در یک سال گذشته، ۱۰۰‌عملیات آتش‌نشانی با موفقیت در رسیدگی به حوادث انجام شده است. به گزارش تسنیم، به مناسبت روز آتش‌نشان، امشب مراسم تجلیل از آتش‌نشانان خورموج با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و قشرهای مختلف مردم در شهرداری این شهر برگزار شد. در این آیین از آتش‌نشانان مرکز دشتی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل شد. شهردار خورموج با بیان این‌که 4 ماشین آتش‌نشانی در این شهر خدمات لازم را به جامعه هدف ارائه می‌کند اظهار کرد: 16 نیروی آتش‌نشان به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی هستند.

«احمد شیخیانی» زمان رسیدگی به حادثه در شهر خورموج را حداکثر 4 دقیقه دانست و تصریح کرد: در یک سال گذشته، 100 عملیات آتش‌نشانی با موفقیت در رسیدگی به حوادث انجام شده است. وی از افزوده شدن یک خودرو آتش‌نشانی پیشرفته به ناوگان آتش‌نشانی خورموج خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر، تجهیزات آتش‌نشانی به تناسب جمعیت شهر خورموج فعال است. شهردار خورموج با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم اطفای حریق و امدادرسانی در ادارات دولتی و مدارس گفت: همزمان با هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی، یک خودرو جدید با هزینه 4 میلیارد ریال به ناوگان آتش‌نشانی این شهر افزوده شد.

شیخیانی بیان کرد: علاوه بر آن، یک خودرو پیشرو سرعتی آتش‌نشانی با تجهیزات با اعتبار 3 میلیارد ریال خریداری شده است. وی با بیان این‌که در شهر خورموج یک ایستگاه فعال آتش‌نشانی وجود دارد خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی یک ایستگاه دیگر هم با اعتبار 16 میلیارد ریال آغاز شده است. شهردار خورموج با تاکید بر نوسازی خودروهای آتش‌نشانی افزود: ماشین‌های فرسوده آتش‌نشانی با اعتبار 1.5 میلیارد ریال نوسازی شده است. شیخیانی با تاکید بر افزایش آمادگی نیروهای آتش‌نشانی تصریح کرد: در این زمینه، باشگاه بدن‌سازی برای آموزش و ارتقای آمادگی نیروهای آتش‌نشانان با اعتبار 300 میلیون تومان بهره‌برداری و افتتاح شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید